domingo, 11 de noviembre de 2007

Va aprendre bé de qui el va ensenyar


Podem estar d'acprd del fons però no de les formes. Ja que hem de tragar amb un rei com a mínim que sigui educat.

Jo mai faria callar algú que critica a Aznar, però bé com a mínim si ho fes ho faria amb educació. No sé quanta pasta s'emporta dels impostos aquest home (segurament més que la que es destina en infrestructures a Catalunya), però bé això de fotre't a cridar enmig d'una cimera és molt lleig.

Ja que no vol deixar el càrrec i plegar, com a mínim que es comporti o potser el pròxim cop hauríem d'enviar l'ós panda que li van regalar a la seva dona que potser es comporta millor que ell.

A tot això que hem de dir del PP, que enlloc d'agraïr que defensessin al feixista del bigoti encara diuen que és culpa del govern....
A to axò estic amb un dubte i haviam si algu que llgeix aquest blog m'ho pot dir, que faig em compro el llibre del bigotis o no, les cartes sé que no van dedicades a mi, però com a mínim em dona arguments per rajar d'ell.
Queda encara parlar de les infraestructures, però això ho fare en pròxims dies, primer el que vull és informar-me bé i després parlar, perqueè aqui hi ha tela i de la llarga.

2 comentarios:

lexón dijo...

Que pasa lexon, soy Kike y aqui te dejo la dirección de mi blog:

www.paquelasprisas.blogspot.com

Marco Sànchez dijo...

No te'l compris, el fill de puta es comprarà raquetes de padel a costa teva. Millor que les robi a veure si l'agafen d'una vegada.