miércoles, 14 de noviembre de 2007

Dubtes raonables part II


La noticía saltava ahir tarda quan es deia que la infanta i Jaume de Maritxal·lar (si Josep LLuis és Jose Luis, aquest paio es diu així,no?) es separàven per un temps i més preguntes m'assalten....
- Em pujaràn els impostos per pagar la manutenció d'aquest home o ja entra dins el pressupost d'aquest any?
- Em rebaixaràn els impostos perquè ja no li tinc que pagar les festes amb detalls que es fotia aquest home?
- La custòdia de Froilàn serà compartida, se la quedarà la casa reial?...Això que s'aprova primer al Parlament i després ho decideix el jutge?
- La mare de Jaume tornarà a fotre al fill al seu pis o la casa reial et regala casa, cotxe i vaixell perquè puguis anar tirant?
- Es fotrà l'home model de roba i desfilarà per als seus amics?ó tornarà a vestir clàssic?
- Algú creu que ella realment tornarà a torbar a algu que vulgui lligar amb ella?
- El rei se'l emportarà de festa juntament amb Barbarà Rey i les seves amigues ó al deixar de ser família ja no ets del club selecte?
Varis dubtes que m'assalten així de cop i que haviam si algú mels pot contestar, en breu més dubtes!

No hay comentarios: